Dobar reklamni materijal – Zašto je važan?
Dobar reklamni materijal gradi imidž brenda.
Promocija je jedan od osnovnih elemenata marketinga. Ona je osnova prepoznatljivosti kompanije, a samim tim i boljeg pozicioniranja na konkurentskom tržištu.
Međutim, u modernom društvu postoje različiti vidovi promocije. Svaki od njih predstavlja svojevrsni vid komunikacije sa potrošačima koji ima za cilj da informiše i ubedi ga u vrednost brenda, usluge i proizvoda kako bi uticao na njegovu kupovnu odluku.
Za razliku od drugih, reklamni materijal ima opipljivu vrednost. Na taj način iznova podseća klijente na dobru saradnju koju su ostvarili sa vašim brendom.
Ipak, nemojte da zaboravite da su jedino pravilno izabrani promotivni pokloni efikasni. Zato vam Kairos Birooprema otkriva koje karakteristike treba da ima dobar reklamni materijal.
Dobar promotivni materijal je koristan
Kako izabrati promotivni materijal je ključno pitanje u marketingu kada razmatrate koji je dobar poklon za vašu ciljnu grupu.
Da biste mogli da odredite koji će proizvod, zaista, koristiti vaši potrošači morate da znate ne samo godine starosti i demografsko poreklo, već i njihova interesovanja i navike. Tako, na primer, ako neka škola želi da uloži u promociju mora da obrati pažnju kome će nameniti poklone – učenicima ili profesorima. Majice, rančevi ili markeri kao promotivni materijal idealni su za đake, dok će se profesori više obradovati šolji za kafu, planeru ili elegantnoj olovci.
Dobar reklamni materijal je kvalitetan
O promotivnim poklonima treba da razmišljate kao o ambasadorima svog brenda. Baš kao društvene mreže i drugi digitalni prostori, tako i oni igraju ulogu u percepciji vašeg brenda. Zapravo, dobar reklamni materijal pokazuje nivo profesionalizma, zalaganja i brige za klijente. Zbog toga stručnjaci savetuju da birate one proizvode koji odražavaju vrednosti vašeg brenda.
Ukoliko se vaša kompanija bavi skupocenom robom, poput prodaje automobila, umesto obične plastične hemijske olovke bolji izbor su vrhunski metalni modeli koji čine ekskluzivni promotivni program. Dok se proizvodi široke upotrebe mogu reklamirati i pristupačnijim poklonima kojima je kvantitet u prvom planu.
Dobar reklamni materijal pruža jasnu vidljivost logotipa
Izbor proizvoda nije jedini uslov koji garantuje dobru reklamu. Štampa na promotivnom materijalu, takođe, ima uticaja. Što znači da skup poklon nema efekta ako logotip na njemu nije jasno vidljiv.
S obzirom da proizvodi dolaze u različitim oblicima morate voditi računa o površini koju vam pružaju za reklamu. I dok pojedini, poput olovaka, privezaka i upaljača “dozvoljavaju” samo osnovnu verziju vašeg logotipa bez teksta, drugi omogućava dodatno ukrašavanje, tj. grafički prikaz koji je obogaćen sloganom i fotografijom. Upravo takvu mogućnost imaju kišobrani i peškiri. Zahvaljujući velikom prostoru imate priliku da pokažete svu svoju kreativnost u osmišljavanju reklame, bez opasnosti da bude prenatrpana.
Dobar promo materijal je isplativa investicija
Na kraju, celokupni marketing se svodi na povraćaj uloženih sredstava. Iako je reč o teško merljivom odnosu u izvesnoj meri moguće je utvrditi optimalnu kombinaciju između troškova i korisnosti.
U tome vam mogu pomoći promo pokloni koji donose veću izloženost, odnosno oni koji su svakodnevno u upotrebi, pa ih mogu videti veći broj potencijalnih potrošača.
Veliki izbor različitih reklamnih proizvoda najboljeg kvaliteta možete pronaći u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema.